2 способи розширити доступ до ринку ІТ

Якщо ви спеціаліст рівня Senior або Middle в ІТ, то звідки ви берете інформацію про ринок?

100% ваші колеги з інших компаній або знайомі ІТ рекрутери підкидають новини. До того ж, Linkedin вже забитий пропозиціями від рекрутерів, та і ви самі встигли попрацювати не з однією ІТ компанією.

Тут ми підготували вам 2 способи, як дізнатись більше про внутрішню кухню ІТ компанії та вакансії на ринку. Завдяки ним ви можете змінити свій підхід до спілкування з компаніями і налагодити ціннісну комунікацію. Ці фішки ви можете використати як для "нащупування" цікавих кар'єрних варіантів, так і для пошуку менторів.

Не чекайте поки Vacancy will be Listed

Зрозуміло, що жоден Senior Software Developer не буде сидіти і розсилати по 20 резюме в день. У вас вже є добрі десятки пропозицій від рекрутерів ІТ компаній чи рекрутингових агентств. Але якщо треба щось цікавіше, тоді спробуйте самому створити під себе позицію. Цей процес може бути довшим, але ви зможете себе реалізувати, чого ми вам і бажаємо. Окрім цього, коли ви лобіюєте ІТ вакансію під себе то явно зменшуєте коло конкуренції, ніж коли вакансія оголошена. А варіант, так званого, "не метчу" зменшується, якщо ви серйозно проаналізуєте потреби компанії і свої можливості.

Як дістатись до цього підпільного ІТ job market?

Почніть зі складання списку компаній, де вам приємно уявити себе частиною команди. Відсортуйте цей список за принципом чи є в компанії людина, з якою у вас вже налагоджена комунікація або є спільні точки дотику. Якщо ця людина може вплинути на рішення щодо долучення вас до команди – чудово. Запропонуйте їй зустрітись на "інформаційне інтерв'ю" – це той тип зустрічі, про який рідко пишуть і він схожий на щось середнє між консультацією, job interview та обговорення ділової пропозиції. Загалом, це чудова можливість для нетворкінгу.

Для інформаційного інтерв'ю важливі 2 чинники:

Правильна людина. У цього спеціаліста має бути достатній рівень, щоб допомогти у вашому питанні, і трохи часу, щоб зустрітись з вами. Тож якщо ви хочете потрапити у велику продуктову ІТ компанію, то між СТО і лідом відділу вибір краще зробити на користь останнього
Правильна комунікація. Відкрито запитайте про можливість проконсультувати вас. Побудуйте конструктивний меседж, про причину запрошення на зустріч.

Наприклад, вас може цікавити кар'єра цього спеціаліста, задачі перед якими стоїть його проект і загалом компанія в якій він працює. Не забудьте визначити часові рамки і зауважити, що це буде 15-20 minutes quick coffee. Поясніть, чому ви хочете побачитись саме з цією людиною. Можливо ви дійсно знайдете цінність для себе і в професійному менторстві від такого спеціаліста в майбутньому.

Судячи з того, що всі наші 150+ топових менторів доволі зайняті люди, бачимо, що тенденція розвитку менторства для Senior Developers доволі райдужна. Пам'ятайте, що не можна виглядати як людина яка шукає роботу, навіть якщо це так. Тоді вас точно перенаправлять на HR чи рекрутера компанії.
Ця стратегія спрацює з більш-менш теплими контактами. Якщо ж ви вирішите заходити "в холодну", можна переформатувати підхід.

Тисніть нові руки

Якщо в попередньому способі йшлось про пошук спільних контактів з вашими знайомими, то тут варто починати з дослідження організаційної структури бажаної ІТ компанії, та пошуку потрібних людей в Linkedin та Facebook. Контакти HR, HRD та рекрутера не підходять. З досвіду рекомендацій клієнтів на позиції які ще не були створені, радимо звертатись напряму до ваших потенційних керівників. Проаналізуйте що у вас є для побудови взаємодії. Це можуть бути технології, інтереси, методології чи сфери зацікавлень. Для того щоб комунікація була персоналізованою, краще сфокусуйтесь на одному-двох людях.

Можете використати такий темплейт:
"Привіт, (Ім'я).

Я віднедавна читаю ваші оновлення і дуже приємно спостерігати за вашим професійним ростом/ростом вашого продукту/компанії. Я Java розробник, який вже 7+ років працює над такими-то задачами.

Ми точно можемо бути корисними один одному. Сподіваюсь, колись перетнемось вживу і поспілкуємось"
Після того, як зав'язується така тепла комунікація, значно легше організувати офлайн зустріч з цим спеціалістом, перейти до дружньої розмови, поділитись своїм досвідом та вивідати цікаві дані про ІТ компанію, яка вам імпонує. Запрошуйте людину на захід на який самі йдете і рекомендуєте відвідати. Наприклад, в Києві щоп'ятниці проходять нетворкінгові вечірки SiliconDrinkAbout, де збирається ІТ ком'юніті.

Гірше ви собі точно не зробите. Якщо застосувати ці поради, то ви або знайдете собі ментора, або розширите нетворк корисними контактами, або пролобіюєте свою ідею представнику компанії. Гарних вам офферів. За допомогою в комунікації з фаундерами ІТ компаній і керівниками департаментів можете звертатись до нас. Talent Promotion менеджерам в цьому немає рівних. Залиште запит і представник Skyworker розкаже як можемо допомогти індивідуально вам.
© 2018 Skyworker.com.ua Inc
вул. Ярославська, 58, БЦ Астарта, Creative Quarter
Київ, Україна
СЛІДКУЙТЕ ЗА НАМИ:
МЕНЮ
КОНТАКТИ