2 герої: IT рекрутер і Skyworker

Коли новий продукт виходить на ринок, у людей є два варіанти як його сприймати. Перший найпростіший – асоціювати його з чимось добре відомим і не заглиблюватись. Другий варіант складний – потрібно залізти всередину, подивитись про що цей продукт, для кого він і що буде якщо ви ним скористаєтесь. В кого є на це час? Сучасна людина знаходиться в дикому потоці інформації. Саме тому наш мозок працює в автоматичному режимі більше 90% свого часу, про що писав Даніель Каннеман, книги якого ми дуже радимо.


Проведемо експеримент

Уявіть, що ви бачите фото чоловіка, який з посмішкою дивиться фільм, перед ним стоїть келих вина, який він сам, скоріш за все, виготовив. Як ви його оціните? Я б сама перейнялась атмосферою затишку, згадала моменти, коли дивилась чудові фільми назв яких зараз не пам’ятаю. Це і є приклад швидкого мислення, коли мозок автоматично генерує оцінку і не витрачає на процес додаткових ресурсів.

Тепер уявіть таку картину, ви бачите нову компанію мета якої допомогти сильним спеціалістам в ІТ реалізувати свій потенціал. У вас в голові вже є детальний образ того, хто займається підбором спеціалістів в компанії – це рекрутинг в ІТ. Без задньої думки ви накидаєте цей образ на нову компанію. У вас не буде часу, щоб заглибитись, звідки той час?

Зараз ми зекономимо вам часовий ресурс за допомогою образів і вашої уяви 🙂

І так, ви в театрі. Перед вами 2 дійові особи: ІТ рекрутер і Skyworker

Дія 1

ІТ рекрутер вже давно на сцені. Це людина, яка є кращим другом IT компанії в кількох ситуаціях: коли до останньої заходить новий проект, коли вона росте, або коли хтось йде від неї. Рекрутер підключає всі канали, яких у нього добрі десятки і, вуаля, позиції закриті. Для ІТ спеціаліста рекрутер – це знайомий, який може підказати, де зараз назрівають привабливі варіанти. Головна мета ІТ рекрутера – забезпечити компанії кандидатів. Через це часто спеціалісти йдуть на задній план і в них
з’являються такі історії.
Так працює його модель. Хтось каже, що працює добре, хтось її зневажає, але таке трапляється з усіма відомими гравцями.

Антракт.

Дія 2

Другий герой – це Skyworker. Хто він такий? Це людина, яка працює на ІТ спеціаліста. До нього приходять Software Developers, IT Sales, Marketing Managers, QA Engineers, Business Analytics, CTO, CFO, COO, CEO ІТ компаній рівня від C-level до Middle з одним простим питанням – покажи мені на якому рівні я зараз на ринку ІТ і порадь, де я зможу себе реалізувати, бо хочу я того-то і того-то.  Skyworker бере цю людину і починає “докопуватись” 😉

Його ментори перевіряють спеціаліста і разом з ним формують найбільш перспективний для нього напрямок. Потім Skyworker відкриває свій “блокнот” з аналітикою по ринку і показує ніші, в яких зараз цей спеціаліст найбільше цінується. Після цього Skyworker стає адвокатом людини. Він веде переговори з сотнями перспективних для спеціаліста компаній і вони разом обирають одну, яка пасує найбільше.

Результат – спеціаліст виходить на роботу або переходить на наступний щабель в своїй компанії, але тепер він точно знає свій рівень та обирає не між запропонованими варіантами, а між кращими для себе.


Скайворкер – це така собі старша людина, у якої в руках динамічна аналітика, і яка ріже правду матку. Вона ззовні трохи схожа на досвідченого юриста віку Леонардо Дікапріо у фільмі Вовк з Волл Стріт, але тільки ззовні. До нього йдуть за чесною оцінкою, даними по ринку і його навичками переговорів.

ІТ компанії люблять Skyworker за те що він знає кого рекомендує і не порадить людину, яка не підходить.

От і вся різниця колеги 🙂 Ці 2 особи грають в одній п’єсі, але у них зовсім різна мета, інструменти та цінності.

А Скайворкеру позавчора виповнилось 2 роки, і скоро ви побачите про які цінності тут йде мова.

Завіса.

Отримуйте статті та знижки на ІТ івенти